تجهیزات مورد نیاز در فاکتور نصب دوربین مداربسته AHD

1- دوربین 2-دستگاه ضبط کننده 3- هارد دیسک 4- کابل 5-اتصالات 6-مانیتور یا تلوزیون 7- کابل HDMI برای تلوزیون 8- داکت, لوله یا خرطومی برای پوشاندن و

محافظت از کابل 9- رک 10-محافظ برق 11-باکس محافظ آداپتور 12- آداپتور 13-اینترنت برای انتقال تصویر 14- هزینه نصب و راه اندازی

نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته

داشتن اطلاعات کافی پیش از سفارش محصولات مداربسته از اهمیت خیلی بالایی برخورداست. اطلاعات زیر به شما کمک می کند مناسب ترین سیستم مداربسته را انتخاب کنید

1-هدف استفاده از دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته معمولا دو کاربری اصلی دارند:

1.کاربری امنیتی:از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. این افزایش امنیت می تواند شامل پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه باشد.

2.کاربری نظارتی:از دوربین مداربسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده می شود.

2 – شرکت ارایه دهنده سیستم مدار بسته

باید شرکتی را یرای خرید دوربین مداربسته انتخاب کنیم ، ما به شما شرکت الکامپ را معرفی میکنیم که بهترین شرکت ارائه دهنده سیستم های امنیتی بوده و سابقه ای طولانی در فروش دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی دارا میباشد.

  • شرکت باید دارای مجوز های لازم وثبت شده باشد، شرکت آریاناگستران با سابقه ای 13 ساله تمامی مجوزهای لازم را اخذ نموده است.
  • تجربه و تخصص داشته ومشاوره مناسب ارایه دهد.
  • شرکت باید معتبر بوده و محصولات را گارانتی نماید که در این زمینه شرکت آریانا گستران تنها شرکتیست که با در صد اطمینان حداکثری برای شما ضمانت 5 ساله فراهم می آورد.
  • شرکت باید امین شما بوده واطلاعات کاربری شمارا حفاظت نماید
  • پشتیبانی کافی و مناسب در زمینه انتقال تصویر را ارایه دهد

3-بررسی و تشخیص مکان هایی که نیاز به کنترل ونظارت دارند

•واحد مسکونی:محل نصب دوربین ها میتواند برای هر ساختمان متفاوت باشد اما به صورت کلی محل های رایجی برای نصب دوربین وجود دارد مانند راهروها پارکینگ و درب ورودی.

4- سنجیدن ارزش استفاده از سیستم مدار بسته در مکان های مختلف دربرابر هزینه ی آن

متاسفانه از دید بسیاری از مردم قیمت دوربین مدار بسته و استفاده از امکانات امنیتی پیشرفته، فقط هزینه ای اضافه است، درصورتی که استفاده از یک سیستم مداربسته می تواند از بسیاری از سرقت ها وجرایم پیشگیری کرده و یا حتی به دستگیری سارقین کمک نموده و حتی جبران خسارت کند.

5- انتخاب نوع دوربین

عوامل مهم در انتخاب نوع دوربین:

  • نوع بدنه و استقامت آن
  • قابلیت دید درشب
  • زاویه دید لنز دوربین
  • ابعاد دوربین باتوجه به نوع کاربری

6- نوع دستگاه DVR

DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. مهمترین مساله تعداد کانال های ورودی تصویر و صوت آن می باشد. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.

7- حافظه (Hard)

ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد.

 8- نوع سیستم

سیستم های مداربسته دارای سه نوع آنالوگ ، ای اچ دی وشبکه می باشند. دوربین های شبکه دارای کیفیت تصویر بالایی می باشند ولی استفاده از این نوع سیستم ها به دلیل هزینه ی بالای آن رایج نیست و تنها در پروژه هایی که محدودیت هزینه ندارند کاربرد دارد به طور معمول از سیستم های ای اچ دی استفاده میشود که هم هزینه مناسبی دارند و هم کیفیت خیلی خوبی به شما ارائه میدهند.

9- قیمت دوربین مداربسته

قیمت برای همه مهم است. هیچکدام از ما علاقه ای به هدر دادن پول خود نداریم. بهتر است در انتخاب هر محصول دقیقا به دلایل بالا بودن قیمت آن توجه کرده و بعد ان را انتخاب کنیم.

10-برند

انتخاب برند مناسب معمولا گمراه کننده ترین قسمت کار است. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما برایتون  را پیشنهاد میکنیم.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت آریانا گستران فقط کافیست با ما تماس گرفته و از مشاوره و بازدید کارشناسی ما بهره مند شوید،آریانا گستران نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 13 ساله و بیش از 1200 پروژه موفق. شعار همیشگی ما در شرکت این است :” اول پشتیبانی ، بعد فروش ” از انتخاب خود مطمئن باشید.

شماره های تماس : 07633336958      –     09021611100